Замовлення товару
1. Зробіть замовлення, використовуючи Кошик товарів на сайті:
Вибір товару
Для того щоб придбати цікаві для Вас ЗооГаджети – скористайтесь каталогом в меню сайту або виберіть потрібний товар на головній сторінці сайту.
Вибравши необхідний товар, натискайте “Додати в Кошик” та товар автоматично додається до “Кошику”. Якщо Ви хочете купити ще один товар, слід натиснути на відповідний пункт у каталозі та вибрати товар, при цьому обраний раніше товар (наприклад, антицарапки для кішок) автоматично залишається в “Кошику”. Ви можете змінювати кількість товару, який замовили в “Кошику” або видалити товар з “Кошика”.
оформлення замовлення
Перейти в Кошик товарів можна з будь-якої сторінки сайту – він знаходиться у верхньому правому кутку. Перегляньте вміст “Кошику”. Якщо все, що Ви хотіли замовити в ньому – переходьте до оформлення замовлення. Для цього необхідно заповнити особисті дані: Прізвище Ім’я отримувача, мобільний телефон, E-mail, адреса доставки, служба доставки, варіанти оплати. Заповнивши всі потрібні поля, натисніть “Оформити замовлення”;
Після оформлення замовлення на Ваш E-mail будуть надіслані деталі замовлення.
2. Зробіть замовлення електронною поштою:
У листі вкажіть:
Прізвище Ім’я одержувача, мобільний телефон, адресу одержувача, спосіб оплати, обраний ЗооГаджет, колір, розмір та кількість.
3. Зробіть замовлення за телефоном:
Телефоном замовлення приймаємо щодня з 10:00 до 20:00
Оплата Заказа
1. Онлайн оплата банківською карткою.
Замовлення можна сплатити банківською карткою VISA або MASTERCARD, Google Pay, Privat 24.
Оплата здійснюється за допомогою платіжної системи ” Liq Pay”
2. Оплата на розрахунковий рахунок IBAN.
Для оплати замовлення використовуйте наступні реквізити:
IBAN: UA343052990000026006044920961
ФОП Савельєва Н.А.
ЄДРПОУ: 3231013500
Банк: ПриватБанк
призначення платежу: Оплата за товар, замовлення № (вкажіть номер замовлення)
Сплатити замовлення Ви можете у відділенні банку або в терміналі самообслуговування, або за допомогою системи онлайн банкінга.
Після оплати обов’язково повідомте нам дату та час переказу.
Під час оплати враховуйте комісію банку.
3. Післяплата.
Післяплата можлива при замовленні Новою поштою або Укрпоштою.
При післяплаті Ви оплачуєте замовлення при отриманні у поштовому відділенні.
Зверніть увагу – при післяплаті, крім доставки, Ви оплачуєте переказ грошей продавцеві згідно тарифів поштового оператора.
Доставка Замовлення
Замовлення відправляємо щодня з понеділка по п’ятницю до 17:00, у суботу до 12:00. Замовлення, оформлені у неділю, відправляємо в понеділок.
Перед відправкою кожен товар перевіряється на працездатність та відсутність дефектів.
Ми приділяємо особливу увагу упакуванню. Усі відправлення ретельно упаковуються. Крихкі товари вирушають у картонних коробках.
Після відправлення замовлення ми надсилаємо номер ТТН служби доставки, за яким клієнт зможе отримати своє замовлення.
Доставка замовлень здійснюється за рахунок одержувача за тарифами служби доставки.
Замовлення надсилаються по всій території України до поштового відділення служби доставки або адресна доставка до дверей одержувача.
Служби доставки:
Термін доставки 1 – 3 дні.
Мінімальна вартість доставки від 70 грн.
Термін доставки 1 – 5 днів.
Мінімальна вартість доставки від 40 грн.
Одяг для собак і налапники при замовленні післяплатою, відправляються тільки після оплати за транспортування.
Адресники з гравіруанням відправляються тільки за повною передоплатою.
Обмін та Повернення Замовлення
Обмін або повернення товару належної якості можливе протягом 14 днів.
Обміну та поверненню підлягають:
- тільки нові товари;
- товари, які не були в експлуатації та не мають слідів використання;
Під час обміну або повернення товару упакування повинне бути не пошкодженим.
Товари, які вимагають примірки, наприклад одяг для собак або налапники, можна обміняти або повернути тільки у разі акуратної примірки та не використання на вулиці!
Звертаємо Вашу увагу на те, що транспортні послуги з обміну та поверненню оплачуються за рахунок покупця.
Обмін або повернення товару здійснюється за реквізитами відправки товару.
Після відправки товару на обмін або повернення, будь ласка, повідомте номер ТТН за телефоном +38(063)865-65-93
Термін повернення коштів:
- Повернення покупцю вартості товару здійснюється протягом 5 днів з моменту отримання товару продавцем.
Як здійснюється повернення коштів:
- Повернення вартості товару відбувається у безготівковій формі на банківську картку або на банківський рахунок покупця.
Якщо Ви отримали товар неналежної якості.
Товар неналежної якості – це товар з наявністю суттєвого недоліку, що унеможливлює або робе неприпустимим використання товару відповідно до його цільового призначення:
- ушкоджено упакування, що підтверджено актом представника служби доставки;
- отриманий товар із простроченим терміном придатності;
- товар не відповідає заявленим властивостям, що підтверджено актом експерта територіального органу Торгово-Промислової Палати України.
Якщо Ви отримали товар неналежної якості, будь ласка, зв’яжіться з нами для обміну чи повернення коштів.
Обмін або повернення товарів неналежної якості відбувається за рахунок продавця.